Rodinná firma neznamená, že zde pracují jen rodinní příslušníci

Rodinná firma neznamená, že zde pracují jen rodinní příslušníci

4. 8. 2016
 

„Jsme dynamičtí, přesto flexibilní, jsme inovativní, přesto ctíme tradiční hodnoty“, říká v časopise LOBBY v rubrice Rodinná firma Janusz Burawa, spolumajitel a generální ředitel firmy FINCLUB plus, a.s.

V příštím roce uplyne 25 let od chvíle, kdy v nevelké obci v Moravskoslezských Beskydech manželé Trojakovi založili firmu FINCLUB. Název společnosti nesouvisí s financemi, jak by se na první pohled mohlo zdát, ale s Finskem - Finclub totiž nabízí svým klientům velmi kvalitní přírodní doplňky stravy, které mají svůj původ v čisté finské přírodě.

Základy rodinné firmy Finclub položil pan Jan Trojak s manželkou Markétou (vpravo), která je dnes prezidentkou společnosti. V průběhu let se do řídících orgánů firmy zapojily i jejich děti Bogdan a Jolanta. Ve výkonných manažerských funkcích působí další rodinní příslušníci (na fotografii zleva) - bratři Daniel Burawa (ředitel Slovenska), Janusz Burawa (generální ředitel) a Tomasz Burawa (ředitel Polska, Maďarska a ekonomiky).

Čtvrtstoletí, to už je pěkná řádka let. Kde se vaše firma nachází nyní?
Díky znalosti prostředí i jazyků jsme se rozrostli z české firmy na dnešní korporaci FINCLUB International a aktuálně působíme v několika evropských zemích. Slogan „Finclub pečuje o vaše zdraví“ je naším dlouholetým heslem, protože díky široké nabídce velmi kvalitních přírodních doplňků stravy působíme v oblasti prevence a zdravého životního stylu. Výsadou našich přípravků je, že pocházejí z čisté přírody - z Finska.

Podle všeho je o vaše produkty zájem?
Určitě, a je tomu tak i díky našim propagátorům - sdružujeme zhruba 40 000 aktivních členů, včetně několika tisíc spolupracovníků, kteří šíří produkty i myšlenku Finclubu v terénu. Rád bych jim touto cestou poděkoval, že se nám společně daří propagovat filozofi i „zdravého obchodu“. Musím také vyzvednout dvě tisícovky lékařů (tzv. Lékařské grémium), kteří se setkávají na lékařských konferencích, vydávají svůj odborný Zpravodaj, přednášejí či radí našim klientům.

Rodinný podnik - v čem dle vašeho názoru tkví jeho přednosti?
Největší výhody vidím ve velmi přátelské atmosféře a etice. Srdečné klima přesahuje management a dotýká se každého zaměstnance, který může kdykoliv přijít, vyjádřit své přání, kritiku, návrhy na zlepšení… Úsměvné pak je, jak se na různých vzdělávacích akcích lektoři diví, kolik let už u nás zaměstnanci pracují.

Myslíte, že takto „rodinně“ působíte i navenek?
Věřím, že ano. Osobní vazby totiž panují i mezi našimi spolupracovníky či dodavateli. Díky těmto vztahům ve firmě panuje důvěra a vstřícnost. Ochota pomoci zákazníkům převyšuje naše ekonomické cíle. Jsem přesvědčen, že právě tento osobní přístup ke klientům je hnacím motorem našeho růstu.

Tento princip fungování byste tedy doporučil?
Za sebe rozhodně ano! Právě to Finclub odlišuje od spousty jiných firem, které se v prvé řadě zaměřují na obchod či komunikaci na internetu. Samozřejmě, že prioritní je sortiment, přesto za hlavní považuji, že působíme celým servisem, včetně lékařského poradenství, organizování edukačních konferencí a společenských akcí. A díky distribučnímu přímému prodeji (MLM) nabízíme i možnost efektivní obchodní spolupráce. Kvůli všem těmto aspektům, a po 25 letech zkušeností, mohu princip fungování rodinné firmy jedině doporučit. Jsem přesvědčen, že přátelskou atmosféru, která motivuje lidi ke kreativitě či lepším výsledkům, lze zavést takřka v každé firmě. A nemusí se vždy jednat o rodinné příslušníky…

 
  • FINCLUB je česká rodinná firma, působí na 9 evropských trzích, má téměř 25 let zkušeností, ve svém oboru je držitelem AAA ratingu.
  • Nabízí přírodní doplňky stravy původem z Finska. Sortiment obohacuje přírodní kosmetika a biologicky odbouratelné čisticí prostředky.
  • Přidaná hodnota firmy je v servisu a komplexní péči, v poradenství Lékařského grémia, které provádí různé diagnostiky či konzultace.
  • Finclub nabízí způsob, jak pečovat o své zdraví, jak podnikat a budovat vlastní firmu. Dobrý marketingový plán a motivační odměňovací systém dovolují zájemcům dosáhnout úspěchu a finanční nezávislosti.
Firma pravidelně pořádá mezinárodní konference a společenské akce, kterých se zúčastňuje 500 až 1000 jejích spolupracovníků.

Proč nakoupit u nás?

Přírodní
produkty

TOP kvalita
produktů

Rostliny z ekologických
oblastí

Více jak 20 let
na trhu

Garance lékařského
grémia